Τρίτη 13 Ιουλίου 2021, Live Online & Interactive
Τα στελέχη πωλήσεων καλούνται να προσαρμοστούν με ταχύτητα και ευελιξία στα νέα δεδομένα. Απαραίτητα εφόδια για την διαδρομή τους στη νέα μετά Covid-19 εποχή, είναι η κατανόηση των επίκαιρων τάσεων και η ενσωμάτωση τους στις νέες στρατηγικές πωλήσεων των εταιρειών.
Το 5ο Συνέδριο Sales in Action! έρχεται να φωτίσει το δρόμο της εξόδου από την κρίση της πανδημίας και να καθοδηγήσει τις πωλήσεις προς την κορυφή, προσφέροντας συσσωρεμένη γνώση μέσα σε μία μόνο ημέρα! Οι εταιρείες και οι διευθύνσεις πωλήσεων αλλάζουν στρατηγική και μεταμορφώνονται, καθώς αξιοποιούν τις νέες ευκαιρίες, τις προκλήσεις αλλά και τις αξίες που ανέδειξε η πανδημία.
ABBVIE • ADAPT IT • AENORASIS • AGRINO • ALFA ΑΘ. ΚΟΥΚΟΥΤΑΡΗΣ • APIVITA • AROSIS • AXA GREECE • BE MY QUEST • BEIERSDORF HELLAS • BMW ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ • BONDUELLE GROUP • BULDOZA • CANA LABORATORIES • CARGLASS • COCOMAT • COFFEE ISLAND • CONFERIENCE • CONVERT GROUP • CORAL • COSMOTE • COSMOTE E-VALUE • CPI • CQS • CRETA FARM • CYTA • DATA COMMUNICATION • DIGICALL • DIVERSEY • EDENRED • ELECTROINVEST • ELPEDISON • ENARTIA • ENTERSOFT • EPIXEIRO.GR • ERICSSON GROUP • EUROBANK • EUROLIFE • EUROSYST • E-VALUE • EVIN INTZOGLOU • FOCUS BARI • GLOBAL LINK • HASBRO HELLAS • HEMPEL HELLAS • HP HELLAS • HUMANIS • ICTS HELLAS SECURITY SOLUTIONS SA • IKTINOS • IMPACT • INFOBANK AE • INTERAMERICAN ΕΛΛ.ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΖΩΗΣ • IRI • ISS FACILITY SERVICES • JACOBS DOUWE EGBERTS • KARIERA • KODAK MOMENTS • LAFARGE BETON • LEASEPLAN • LINKAGE • MAD IN MEDIA • MEDIA 2DAY • EURO02DAY • MERCEDES-BENZ ΕΛΛΑΣ • MSPS • MYTILINEOS • NETU HELLAS • OPTIMAL HR GROUP • ORIFLAME • PERFETTI VAN MELLE • PIAGGIO HELLAS • PGMC • PRAKTIKER • PRIMETEL • RANDSTAD HELLAS • REGATE • RESPONSE • RESOUL HELLAS • RETAIL LINK • SALES PROMOTION CENTER • SARACAKIS • SCHNEIDER ELECTRIC IT GREECE • SCOTWORK HELLAS • SELINA • SHIPSERV • SIGNIFY HELLAS • SOCIALAB • SPEEDEX COURIERS • STANLEY BLACK & DECKER • SUNLIGHT • SUNLIGHT RECYCLING • TERRACOM • THASSOS REALESTATE • THRACE PLASTICS • TRANSCOMBI EXPRESS • TUV HELLAS • UNISYSTEMS • VODAFONE • WEDIA • WIND ΕΛΛΑΣ • ΑΓΚΡΟΦΑΡΜ • ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ • ΑΜΒΥΞ • ΓΑΙΑ ΤΡΟΦΙΜΑ – GAEA • ΓΕΡΜΑΝΟΣ • ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ • ΔΩΔΩΝΗ • ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ • ΕΛΒΑΛ ΧΑΛΚΟΡ • ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ • ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ • ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ • ΕΨΑ • ΙΚΤΟΝΟΣ ΕΛΛΑΣ • ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ • ΚΑΥΚΑΣ • ΚΤΗΜΑ ΑΡΙΑΔΝΗ • ΛΑΛΙΖΑΣ • ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ • ΝΗΡΕΥΣ • ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ • ΟΠΑΠ • ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ • ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ • ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Η 4η διοργάνωση του «SALES IN ACTION!» έρχεται στη σκιά της παγκόσμιας εξάπλωσης της πανδημίας της ασθένειας Covid-19. Υπό τις παρούσες συνθήκες, όπου το εμπόριο και η παραγωγή παρουσιάζουν απότομη ύφεση, οι Διευθύνσεις Πωλήσεων έχουν να διαχειριστούν κινδύνους που δεν αφορούν αποκλειστικά τις Πωλήσεις αυτές καθαυτές, αλλά εκτείνονται μέχρι την εφοδιαστική αλυσίδα και τον τελικό καταναλωτή. Η έγνοια των Διευθυντών Πωλήσεων δεν αφορά μόνο στην εύρεση άμεσων λύσεων ώστε να αντιμετωπιστεί η τρέχουσα κρίση καθώς εντείνεται, αλλά επίσης πώς θα προετοιμάσουν κατάλληλα τις Πωλήσεις, ώστε να βρίσκονται σε καλή θέση για τη φάση της ανάκαμψης, όταν αυτή ξεκινήσει.
Πώς οι Διευθύνσεις Πωλήσεων προετοιμάστηκαν για την αντιμετώπιση των κινδύνων που ελλοχεύουν για την επιχείρηση, τους εργαζόμενους και τους πελάτες; Στην ενότητα αυτή, οι ομιλητές θα αναλύσουν πώς οργάνωσαν τα τμήματα Πωλήσεων, δίνοντας σαφή προτεραιότητα στη διατήρηση της υγείας και του ηθικού των εργαζομένων, έναντι της επίτευξης βραχυπρόθεσμων αποτελεσμάτων. Πώς εξασφάλισαν τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα της επιχείρησης και τα κίνητρα παραγωγικότητας των Πωλητών, που απειλούνται από την ύφεση εξαιτίας της πανδημίας. Πώς προετοιμάστηκαν για τη μείωση της ζήτησης, την αύξηση του κύκλου πωλήσεων και τις ακυρώσεις παραγγελιών.
Πώς αξιοποιούνται διαδικασίες έκτακτης ανάγκης για να διευκολυνθούν οι Πωλήσεις σε καιρούς κρίσης; Καθώς η πανδημία εξαπλώνεται και η εμπορική δραστηριότητα επιβραδύνεται, προέχει ο σχεδιασμός και η βελτίωση των διαδικασιών για την ορθή διαχείριση των έκτακτων καταστάσεων που προκύπτουν και την αποτελεσματικότητα στη λήψη αποφάσεων σε περιόδους κρίσης. Οι ομιλητές της ενότητας αυτής εξηγούν πώς η αδιάλειπτη επικοινωνία και η διαφάνεια αποτελούν προϋπόθεση, ώστε οι άνθρωποι των Πωλήσεων να εμπιστευτούν και να πειθαρχήσουν στις νέες διαδικασίες. Πώς η αξιοποίηση νέων metrics και η προσαρμογή των KPIs βοηθούν στον έλεγχο της πορείας των Πωλήσεων, στον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και στην παρακολούθηση της τήρησης των διαδικασιών έκτακτης ανάγκης και των προτεραιοτήτων.
Με ποιες πρακτικές μια επιχείρηση μπορεί να διατηρήσει και να ενδυναμώσει τη σχέση με του Πελάτες της σε περιόδους κρίσης; Οι αποφάσεις που λαμβάνουν οι Διευθύνσεις Πωλήσεων σήμερα, μπορούν δυνητικά να δώσουν προβάδισμα στις Πωλήσεις τους έναντι αυτών του ανταγωνισμού, όταν υποχωρήσει η κρίση. Προτεραιότητα είναι η επένδυση στις σχέσεις με τους πελάτες. Οι ομιλητές θα παρουσιάσουν πώς κρατούν ζωντανή τη σχέση με τους πελάτες, με ποια κίνητρα ενισχύουν την αφοσίωσή τους και πώς τους βοηθούν έμπρακτα ώστε να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες που προκαλεί αναπόφευκτα η πανδημία και να βγουν αλώβητοι από την κρίση.
Με αφορμή την πανδημία, οι Διευθύνσεις Πωλήσεων των επιχειρήσεων λαμβάνουν έκτακτα μέτρα για να μειώσουν τον αντίκτυπο της ύφεσης και να αποκτήσουν προβάδισμα την επόμενη μέρα.
Στο πλαίσιο αυτό, τα στελέχη Πωλήσεων που θα συμμετάσχουν στο φετινό «SALES IN ACTION!» θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για κρίσιμες και επίκαιρες πρακτικές αναφορικά με:
Με στόχο την παρουσίαση μιας όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικής εικόνας των εξελίξεων στον χώρο των πωλήσεων, δίνουμε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να παρουσιάσουν στο συνέδριο τη δική τους καλή πρακτική πωλήσεων με 8’ ομιλία, συμβάλλοντας στην ανταλλαγή γνώσης μεταξύ στελεχών της ελληνικής αγοράς.
Είστε στέλεχος Πωλήσεων;
Το συνέδριο είναι ο ιδανικός χώρος ανταλλαγής απόψεων, ενημέρωσης και έμπνευσης για όλα στελέχη των Διευθύνσεων Πωλήσεων:
Στο συνέδριο θα παραβρεθούν ♦ Sales Directors ♦ Sales Managers ♦ Sales Reps ♦ Account Managers ♦ Store Managers ♦ Sales Technology/Software Managers ♦ Sales Training Managers κ.ά, αλλά και στελέχη από τα τμήματα Marketing, HR, Customer Service κ.ά.
Φέρτε την ομάδα σας!
Εάν η ανάπτυξη και υλοποίηση επιτυχημένων πρακτικών πώλησης είναι στρατηγικός στόχος της επιχείρησής σας, πρέπει να είστε εκεί για:
– Να υποστηρίξετε τις καλές πρακτικές των πωλήσεων
– Να παρουσιάσετε την υπηρεσία ή το case study που σας κάνει περήφανους και προσθέτει αξία στους συνεργάτες σας.
– Να μεταφέρετε τον δικό σας τόνο αισιοδοξίας στα στελέχη της Διεύθυνσης Πωλήσεων.
– Να αδράξετε την ευκαιρία και να ενημερώσετε τους άμεσα ενδιαφερόμενους, την ελληνική κοινότητα πωλήσεων, για τις δράσεις και τις υπηρεσίες σας.
39% Διευθυντικά Στελέχη Πωλήσεων & CEOs
28% Στελέχη Πωλήσεων
12% Στελέχη Εξυπηρέτησης Πελατών
10% Στελέχη Ανθρώπινου Δυναμικού & Εκπαίδευσης
7% Προμηθευτές Λύσεων για τις Πωλήσεις
4% Στελέχη Άλλων Διευθύνσεων (Μάρκετινγκ, IT κ.ά.)
41% Καταναλωτικά αγαθά & υπηρεσίες
32% Λιανεμπόριο
13% Βιομηχανία
12% Προμηθευτές λύσεων & τεχνολογίας
2% Άλλο
Η Ira Media AE είναι το μεγαλύτερο ανεξάρτητο media agency στην Ελλάδα, μέλος του ομίλου IMCG Group και αντιπρόσωπος του πολυεθνικό δικτύου Tribe Global. Δραστηριοποιείται από το 2002 και παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες όπως campaign & media strategy, media planning/buying, campaign evaluation, digital & content marketing, off line & on line performance marketing, marketing mix modelling & sales forecasting. Τα τελευταία χρόνια έχει επιτύχει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης άνω του 60%, ενώ συνολικά έχει υλοποιήσει καμπάνιες για πάνω από 350 διαφημιζόμενους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Η Ira Media υπηρετώντας την αποστολή της για campaign response optimization, έχει επενδύσει σε τεχνογνωσία και τεχνολογία μέτρησης και βελτιστοποίησης του ROI της κάθε καμπάνιας. Εξελίσσοντας τις υπηρεσίες της με παγκόσμιες καινοτομίες, όπως η πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης για media planning & buying optimization, πρωτοπορεί στην ελληνική αγορά και σε συνδυασμό με το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της προσδίδει υπεράξια στη διαφημιστική επένδυση στα media.