Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.
7o Sales in Action: Περιεχόμενο αποκλειστικά αφιερωμένο στις πωλήσεις
Το συνέδριο των καλών πρακτικών των πωλήσεων παρουσίασε για έβδομη συνεχή χρονιά η BOUSSIAS events την Τρίτη 11 Ιουλίου στο Novotel Athenes στην υπό την Αιγίδα του ΙΠΕ, Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος.
Υπό τον τίτλο “Reshaping sales to drive growth in exceptional times”, η εφετινή διοργάνωση ολοκληρώθηκε σημειώνοντας σημαντική επιτυχία συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των Διευθύνσεων Πωλήσεων. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν τις εργασίες του συνεδρίου 200 στελέχη των πωλήσεων, προερχόμενα από περισσότερες από 80 διαφορετικές εταιρείες.
Μέσα από την πλούσια ατζέντα, με περιεχόμενο αποκλειστικά αφιερωμένο στις πωλήσεις, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν 30 case studies, success stories και καλές πρακτικές κορυφαίων εταιριών από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής αγοράς.
Οι ομιλίες των ανώτατων στελεχών των πωλήσεων, ανέδειξαν σημαντικές πρακτικές για την ανάπτυξη και τις στρατηγικές των πωλήσεων, όπως οι αξίες της ανθεκτικότητας, της ευελιξίας, της συνέπειας, της στοχοπροσήλωσης, η αξιοποίηση των KPIs, η σημαντικότητα της υποστήριξης των πυλώνων ESG, η ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων μέσα σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και διαρκών αλλαγών, η ανάπτυξη δικτύου συνεργατών για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα προγράμματα εκπαίδευσης και αναβάθμιση δεξιοτήτων των ομάδων πωλήσεων, η ανάπτυξη σε νέες αγορές και το άνοιγμα από Β2Β σε Β2C, η αξιοποίηση διαφορετικών προωθητικών ενεργειών αλλά και η αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων, η συνεργασία marketing και πωλήσεων κα.
Στο πάνελ συζήτησης με θέμα «Career Path in Sales – Η διαδρομή προς την κορυφή», συμμετείχαν, η Γιάννα Καραμήτσα, Γενική Διευθύντρια Elvida Foods, ο Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος ΙΠΕ και ιδρυτής της WEST GROUP και ο Χριστόφορος Σταμουλακάτος, Γενικός Διευθυντής Ελλάδος, Ομίλου Σαράντη. Μέσα από μία αποκαλυπτική συζήτηση, μοιράστηκαν με το κοινό, τη δική τους προσωπική ιστορία και διαδρομή προς την κορυφή. Αναδεικνύοντας το personal storytelling ως ένα σημαντικό εργαλείο διαμοίρασης σωρευμένης γνώσης και εμπειρίας, το συνέδριο έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να παρακολουθήσουν μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση γεμάτη tips και συμβουλές προς μία πορεία ανέλιξης επαγγελματικής αλλά και προσωπικής.
Τον ύψιστης σημασίας ρόλο του Learning and Development για τα προγράμματα Sales Enablement, ανέπτυξαν μέσα από ένα ζωντανό διάλογο τα κορυφαία στελέχη της Ericsson, Γιώργος Παστίδης, Sales Learning & Development Director GFGO Group Sales και Vidya Krishnan, Chief Learning Officer Global Head of Learning & Development. Με κεντρικό μήνυμα «Το μέλλον ανήκει στους learners» οι ομιλητές εξήγησαν πως σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι η επιτακτική η ανάγκη για διαρκή εκπαίδευση αλλά και αναβάθμιση δεξιοτήτων των στελεχών των πωλήσεων.
Το συνέδριο έκλεισε με μία δυναμική ομιλία γεμάτη έμπνευση με θέμα “Unleash your Sales Team’s True Potential”, από τον διεθνώς αναγνωρισμένο συγγραφέα, coach και εκπαιδευτή, Konstantino Apostolopoulo. Ο Coach Kon, μοιράστηκε με το κοινό πρακτικές συμβουλές για το πως οι leaders μπορούν να απελευθερώσουν τις πραγματικές δυνατότητες της ομάδας πωλήσεών, αξιοποιώντας τέσσερεις πυλώνες που μπορούν να οδηγήσουν σε πραγματική αφοσίωση και να γεμίσουν ενέργεια τους ανθρώπους των ομάδων.
Περισσότερα από 150 στελέχη των Πωλήσεων συμμετείχαν στο ετήσιο συνέδριο του Sales in Action που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο αμφιθέατρο του OTEAcademy την Τρίτη 12 Ιουλίου 2022, υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ).
Με μότο “The Power of Sales, Improving Performance, Achieving Growth” σε μία πραγματικά μεγάλη δια ζώσης συνάντηση, 32 διακεκριμένοι επαγγελματίες των Πωλήσεων από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς μοιράστηκαν με το κοινό τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους και παρουσίασαν καινοτόμες λύσεις και τεχνικές μέσα από τις οποίες αναδεικνύεται η αξία και η δύναμη των Πωλήσεων. Ξεκινώντας από το Smarketing και φτάνοντας μέχρι το Insight Selling, ανέλυσαν όλα τα trends που πρέπει να ενσωματώσουν τα στελέχη των Πωλήσεων στη χάραξη των νέων στρατηγικών τους. Ομιλητές και σύνεδροι αντάλλαξαν απόψεις και έκαναν ένα ισχυρό networking, γνωρίζοντας τους συναδέλφους τους από το χώρο των Πωλήσεων.